לכל הפוסטים

מה יבטיח את עליית ההכנסה שלך לטווח ארוך

מכוונים פרנסה רב אומן Aug 12, 2022

מה יבטיח את ההכנסה שלנו?י

או ליתר דיוק מה המיומנות שאני יכול לבנות עליה שתפרנס אותי יותר ויותר עם השנים?י

שאלה שמתחדדת כשהמחירים עולים

החיים קצרים ואנחנו רוצים משמעות, אין לנו זמן לבזבז ברדיפה אחרי הכסף. איך מבטיחים את עליית ההכנסה שלנו בעתיד, בדרך שממלאת אותנו סיפוק ומשמעות

הנה 2 סיפורים שממחישים את הבעיה והפיתרון

אורי הוא דוגמא לבחירה האכזרית בין הגשמה עצמית לפרנסה. נפגשנו לשיחת 'סיפור מסע' כמו מועמדים אחרים לקורס מכוונים. אני מתחיל איתם בשאלה באיזה בית חולים נולדת, ושומע את סיפור חייהם.

הוא למד שנים רבות בישיבות הצטיין כקצין, סיים מבחני רבנות וגם תואר ראשון במחשבים. בתחום הרבנות שזה החלום שלו הוא לא מצא עבודה, ובהייטק הוא לא רוצה לעבוד כי זה לא מעניין אותו.

האם הוא צריך לוותר על החלום?י

פגשתי השבוע גם את חגית עם חלום משלה. היא מתפרנסת מכתיבה עבור אתרי אינטרנט של תוכן יהודי ותרבות, והחלום שלה הוא להפסיק לכתוב עבור אחרים ולהתפרנס מכתיבת התוכן שלה. יש לה המון דברים להגיד על המצב, והיא רוצה להתפרנס מזה. המודל שלה לחיקוי זו סיוון רהב מאיר.

 

חגית ואורי רודפים בצורה שגויה אחרי החלום!י

הנה הטעות, זה שיש לי משהו שאני רוצה לתרום לעולם, עוד לא הופך את זה למקצוע או למיומנות מפרנסת.

העולם לא משלם לך על זה שאתה בחור טוב עם ערכים, התשלום שאתה מקבל בעבודה הוא על שירות כלשהו שאתה עושה עבור אחרים. ככל שאתה נותן להם ערך יותר גבוה הם ישלמו לך יותר.

סיוון רהב מאיר במשך שנים רבות עמלה להיות מגישה מצויינת וכותבת מצויינת עבור אחרים, רק אחרי שהתפרסמה התחילו לשאול אותה מה דעתה על כל מיני נושאים.

גם היום היא כותבת בעצמה את כל התוכן שלה, ומכינה ביסודיות את ההרצאות שלה. המיומנות המפרנסת שלה זו הגשה של תוכן. אז נכון שעכשיו היא יכולה לתרום את דעתה ולהשפיע, ואפילו להתפרנס מכך, אבל זה מגיע רק אחרי שנים רבות. הדרך להגיע לשם עוברת בהצטיינות במיומנות כלשהי שהיא תרומה עבור אחרים, לא עבור עצמך.

הערך החשוב שעומד מאחורי מכללת כוונה, זו הנחלה של שפה יהודית לתחום ההתפתחות האישית. אבל אנשים לא משלמים לנו על התוכן היהודי, יהדות זה בחינם. התשלום שאנחנו מקבלים הוא על הכשרה מקצועית ברמה הכי גבוהה שיש בשוק.

אני חווה את המשמעות בחיבור של אנשים ליהדות בדרך מעשית הרמונית פנימית... והרשימה ארוכה, אבל לא מזה בניתי את המקצוע המפרנס שלי. המיומנות המפרנסת שלי היא בניית מסלולי הכשרה.

והשאלה שאני מציע לך, אותה שאלה ששאלתי את אורי ואת חגית אצלי במשרד:י

במה אתה מוכן להשקיע 10,000 שעות בכדי להיות רב אומן? מיומנות מפרנסת  כלשהי שיש בה צורך לאחרים, ואתה תשמח ללמוד אותה בזכות עצמה.

אורי אמר שהוא רוצה ללמוד לעזור לאנשים אחד על אחד, זו היתה הנקודה הכי משמעותית עבורו כקצין, השיחות עם החיילים. אורי הוא מועמד מתאים לקורס מכוונים.

חגית אמרה שהיא היתה רוצה להיות המראיינת מס' 1 בישראל, סטייל רוני קובן, נשמע לי שזו מיומנות ממש חשובה עבור הקהל, ואפשר לעשות מזה קריירה, ומי יודע אולי יום אחד גם יראיינו אותה על דעותיה.

כשיש לך מיומנות שאתה לומד להיות בה רב אומן, היכולת שלך למצוא לה שימוש מפרנס רק עולה עם הזמן. הדרך לחבר בין ההגשמה העצמית שלך לביטחון הכלכלי לטווח ארוך עובר בבחירה להיות מאסטר, להשקיע מה שנדרש בכדי להפוך לרב אומן במיומנות כלשהי שיקרה עבורך, והיא שירות חשוב לאחרים.

זה הרבה יותר בטוח מאשר תארים, קביעויות בעבודה או לחלטר מהצד בעבודה נוספת.

וכאן יש נקודה נוספת

היכולת להניע אנשים בשיחה, היא המיומנות הכי משפיעה על ההצלחה שלכם בעבודה לטווח ארוך. זו מיומנות שמתגמלת אתכם עוד ועוד עם השנים.
יש הרבה מקצועות שנעלמים ומיומנויות שמוחלפות בתוכנות או מכונות, אבל יכולות בין אישיות הן ההשקעה הכי טובה.

אם אתם רוצים לבנות את היכולת הזו ומוכנים להשקיע כדי להתמקצע בהם, אני מזמין אתכם לקורס מכוונים.

תוכלו להרגיש מהר מאד איך היכולת שלכם להשפיע על הילדים עמיתים לעבודה או אנשים שנעזרים בכם עולה במהירות מדהימה.

לפני כן אני מזמין אתכם אלי למשרד לשיחה על החיים, והעתיד המקצועי שלכם.

להרשמה לשיחה

מתי וכסלר ​|​ מכללת כוונה
פעולה מְכֻוֶּנֶת אחת ולא אלף מאמצי סרק

תהיו חברים טובים ותעבירו הלאה

הורדת חוברת לאימון עצמי במתנה

אנחנו שונאים דואר זבל, המייל שלך לא מועבר לאיש ותוכל להסיר עצמך בקלות בכל עת